آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر با گرامیداشت ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران تجلی و احیا کننده مجدد اسلام ناب بوده است.
کد خبر: ۵۶۰۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳ 03 February 2018

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر با گرامیداشت ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران تجلی و احیا کننده مجدد اسلام ناب بوده است.

وی با بیان اینکه اسلام آخرین نسخه الهی برای انسان در ابعاد مختلف می باشد، افزود: ایمان، تقوا، اخلاق، عدالت کرامت انسانی و پیشرفت جامعه و رستگاری دنیوی از جمله اهداف انقلاب اسلامی ایران است.

امام جمعه بوشهر افزود: بی‌تردید همان جبهه‌ای دین ستیزی که در صدر اسلام بودند به شکل جدیدی در مقابل این انقلاب خواهند ایستاد.

وی بیان کرد: جبهه استکبار به دنبال این است که تمام جهان را برای خود کنار بگذارد اما انقلاب اسلامی ایران به دنبال استقلال در اندیشه و تحقق عدالت در جهان است.

صفایی بوشهری افزود: مردم ایران خواستار این است که کشور قدرت و ثروت ایران در سایه اسلام و ولایت فقیه از آن خود مردم باشد که این اهداف با تفکر استکبار منافات دارند به همین دلیل توطئه‌های مختلفی از جمله ترور تحریم تهدید و هشت هشت سال دفاع مقدس را بر ما تحمیل کردند.

وی گفت: در تاریخ هیچ‌گاه به این اندازه جهان استکبار برای یک کشور جمع شدند اما همچنان ایران اسلامی پیروز است چرا که این انقلاب یک انقلاب الهی بوده است.

امام جمعه بوشهر در ادامه گفت: عبور از همه بحران ها نشان دهنده اقتدار ایران است که اکنون نه تنها در منطقه بلکه در فضای بین‌المللی نیست از این جایگاه برخوردار است.

وی گفت: اکنون جهان استکبار به دنبال آن است که اسلامیت را از بین ببرد و بین مردم و ولایت فقیه  فاصله ایجاد کند اما مردم هیچگاه از رهبر خود جدا نخواهند شد.

صفایی بوشهری بیان کرد: بی‌تردید راه دشواری خواهیم داشت همانگونه که تا کنون توانستیم در برابر هجمه ها و فشارها پیروز باشیم پیروزمندانه تر خواهیم بود.

وی  در تذکر به مسئولین، خاطر نشان کرد: تمامی مسئولان باید بدون تشریفات و صادقانه خدمت گزار مردم باشند و در رفع مشکلات آنها جهادی عمل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار